FAQ

Lebo, medveď. 😀 Obsahuje všetky potrebné služby pre váš začínajúci projekt na jednom mieste a za výhodnejšiu cenu. Je to teda lepšia možnosť ako zvoliť jednotlivé služby samostatne. 

Cena za jednotlivé služby je rôzna a nie je možné stanoviť fixnú sumu. Každý projekt má svoje individuálne špecifiká a je vytváraný presne na mieru. Výsledná suma záleží od časovej náročnosti a spôsobu spracovania. 

Logo je iba začiatok cesty, aby vaša značka dosiahla konzistentný a rozpoznateľný dizajn. Naprieč online a offline platformami potrebujete vizuálnu identitu. Vizuálna identita obsahuje okrem loga aj farebnú paletu značky, grafické prvky, typografiu, doplňujúce ikony, ilustrácie, či aplikáciu na rôznych formátoch. Komplexným dizajnom dosiahnete funkčné reprezentovanie filozofie a cieľov. Jednotné vystupovanie vytvára profesionálny imidž a zvyšuje dôveryhodnosť značky.

Brand manuál je dokument, ktorý definuje vlastnosti identity značky, vizuálne prvky a pravidlá používania grafických prvkov, grafického stvárnenia značky a loga. Súčasťou sú aj príklady nevhodného alebo zakázaného používania, ktoré by narušili konzistentnosť dizajnu. Je východiskový pri tvorbe propagačných materiálov, obalov, webu, sociálnych sietí, v skratke pri všetkom, kde je potrebné definovať vizuálnu podobu.

Predtým ako sa rozhodnete pre naše služby, odporúčame pozrieť si projekty, na ktorých sme pracovali, aby ste sa rozhodli či vám náš štýl tvorby vyhovuje. Záloha je vlastne platba za nás čas venovaný návrhom a je nevratná. Ak nie ste spokojný môžeme pre vás vytvoriť ďalšie návrhy, ale za dodatočný príplatok na základe hodinovej sadzby.

Nedisponujeme potrebnou technikou, ale vieme vám zabezpečiť tlač u agentúr, ktoré sa špecializujú na tlač rôznych druhov grafiky. Každopádne od nás dostanete tlačové dáta, takže si môžete zabezpečiť tlač aj sami, my vám dáme iba odporúčania, aby vysledný produkt dosiahol cielenú podobu.

Sociálne siete si vie spravovať každý sám, ALE! Dôležité je si však uvedomiť či to bude mať aj želaný efekt a dosiahnete tým požadovaný cieľ. Pri sociálnych sieťach nastavujeme potrebnú marketingovú stratégiu, presný typ príspevkov a cieľ, ktorý majú priniesť. Na konci každého mesiaca sa príspevky vyhodnocujú, ale samozrejme výsledky nie sú také ako pri dlhodobej spolupráci alebo reklame, kedy sú najviditeľnejšie. 

V prípade záujmu o točenie UGC videí na sociálne siete fungujeme na základe poslaných produktov, ktoré vám po dotočení pošleme späť. V prípade, že ste z Košíc alebo bližšieho okolia je možné natočiť produkty priamo na prevádzke, v prípade mimo nášho pôsobiska účtujeme príplatok za cestovanie. Aj keď cestujeme po Slovensku alebo mimo neho, vždy sa vieme dohodnúť, aby výdavky na cestovné vyšli, čo najmenšie. Výhodou zostáva natočenie videá v prírode alebo v zahraníčí. 

Google reklama funguje na princípe klikov. Čím lepšie je reklama nastavená tým je cena kľúčového slova, na ktoré môže potencionálny klient kliknúť nižšia. V konečnom dôsledku teda platíte za jednotlivé kliky na reklamu. Treba mať však stále vopred nastavený budget. 

Dôležité je si odpovedať, čo chcete reklamou dosiahnuť a aký máte budget. Treba byť realista a uvedomiť si, že sa na popredné priečky Google sa nedostanete s malým budgetom alebo po mesiaci. Konkurencia je veľká a najväčšie firmy dávajú do reklamy desattisice, aby sa dostali do najvyšších priečok vyhľadávania. Reklama sa buduje dlhodobo a reálne výsledky dosiahnete po pár mesiacoch.

Návrat hore