Stratégia brandu
DNA značky
Stratégia brandu je premyslený proces, ktorý definuje identitu, hodnoty a smerovanie značky. Pomáha vytvoriť konzistentný a zapamätateľný brand, ktorý osloví vašu cieľovú skupinu a odlíši vás od konkurencie. Nie je to len o vizuálnej identite, ale aj o silnom príbehu a hodnotách, s ktorými sa zákazníci stotožnia.
Vytvoríme pre vás komplexný dokument, ktorý bude slúžiť ako roadmapa pre budovanie brandu, marketingovú komunikáciu a dlhodobý rast. S nami získate nielen vizuálne atraktívnu, ale aj strategicky premyslenú a konkurencieschopnú značku. Pomôžeme položiť pevné základy pre úspešnú značku s jasnou víziou, poslaním a strategickým smerovaním.
Audit konkurencie
Predtým, než začneme budovať váš brand, je dôležité pochopiť konkurenčné prostredie. Cez SWOT analýzu identifikujeme vašu konkurenciu, ich silné a slabé stránky a odhalíme príležitosti, či hrozby. Cieľom je vytvoriť jedinečnú pozíciu, ktorá vás odlíši od ostatných.
Názov značky
Silný názov je základom každej úspešnej značky. Originálny, zapamätateľný a strategicky premyslený názov bude odrážať vašu identitu a hodnoty. Dbáme na jeho výslovnosť, zrozumiteľnosť a kompatibilitu s cieľovou skupinou, či zahraničným trhom.
Idea značky
Vaša značka by mala vychádzať z jasne definovanej myšlienky, ktorá ju odlíši od ostatných. Vytvoríme silnú brandovú ideu, ktorá bude komunikovať vaše poslanie a jedinečnú hodnotu, ktorú prinášate zákazníkom.
Slogan
Krátky, úderný a zapamätateľný slogan dokáže vystihnúť podstatu značky a preniesť emóciu k zákazníkom. Navrhneme slogan, ktorý bude rezonovať s vašou cieľovou skupinou a podporí celkovú identitu brandu.
Hodnoty
Hodnoty určujú, kto ste a čo zastupujete. Pomôžeme vám ich definovať a vytvoriť základ pre vašu značku. Zároveň identifikujeme pridané hodnoty vašich služieb, ktoré vás odlíšia od konkurencie a posilnia vzťah so zákazníkmi.
Jazyk
Štýl komunikácie a tón hlasu majú zásadný vplyv na to, ako pôsobíte na zákazníkov. Definujeme správny jazyk a komunikačný štýl, ktorý bude konzistentný naprieč všetkými kanálmi.
Cieľová skupina
Kto sú vaši ideálni zákazníci? Detailne zanalyzujeme vašu cieľovú skupinu, jej potreby, preferencie a správanie. Vďaka tomu bude vaša značka schopná efektívne komunikovať a vytvárať relevantné marketingové stratégie.
Ciele
Aké sú vaše ambície? Spoločne definujeme jasné, merateľné a realistické ciele, ktoré bude značka nasledovať. Nastavíme krátkodobé aj dlhodobé smerovanie vašej značky a stratégie na ich dosiahnutie.
Vizuálna identita
Svet vnímame očami
Zapamätateľný, jedinečný a pútavý dizajn je potrebný pre firmu, ktorá chce zaujať. Logo je základom identity, zosobňuje a podčiarkuje príbeh vašej značky, ale samo o sebe nestačí na jej prezentovanie svetu efektívnym a príťažlivým spôsobom. Vďaka definovaniu identity dosiahnete jednotný dizajn na rôznych online aj off-line formátoch na vašu cielenú oblasť klientov.
Berieme do úvahy, že všetci sme iní a nachádzame v odlišnom bode našej cesty, aby sme vyhoveli vašim individuálnym potrebám ponúkame vám na výber z dvoch balíčkov. Jašterica a Jeleň. Ste už rozbehnutí na ceste, ale váš vizuál je už obkukaný, unavený a bez energie? Vieme sa dohodnúť aj na re-dizajne vizuálnej identity. Tak nebuď krtko ale ukáž sa svetu.
Jašterica

Jašterica je určená pre začínajúcich podnikateľov, malé firmy a jedinečné osobnosti, ktoré sa chcú zviditeľniť. Nevadí, že ste menšie zvieratko v lese plnom zveri, vďaka identite budete výrazný, farebný a zapamätateľný.
- Logo – originálne zapamätateľné logo
- Farby- základné farby pre použitie loga
- Fonty- vhodný výber typografie na
komunikáciu značky - Elementy- grafické prvky na podporu celkového vizuálu
- Logomanuál- stručný
návod na používanie loga
Od uhradenia zálohy po prezentáciu návrhov je to 7 dní.
Jeleň

Jeleň je balíček pre náročných klientov, ktorí si potrpia na svojom vzhľade a potrebujú byť obdivovaní a vážení. Majestátny jeleň prebehne naprieč všetkými formátmi vašej vizuálnej identity a zanechá dojem na prítomných pozorovateľov.
- Logo- originálne zapamätateľné logo
- Farebná paleta- farby v súlade s osobnosťou značky
- Fonty- vhodný výber typografie na komunikáciu značky
- Elementy- grafické prvky na podporu celkového vizuálu
- Ilustrácie- ukážky ilustrácií vhodných pre vašu prezentáciu značky
- Doplnkové vizuálne prvky- symboly, piktogramy, patterny
- Brandmanuál- stručný návod na používanie vizuálnej identity, aby váš vizuál bol jednotný
- Grafické spracovanie komunikačného
materiálu- napríklad: vizitka, roll-up, menovka, hlavičkový papier, emailové
podpisy, reklamné predmety, ukážka na oblečení, sociálnych sieťach, polepy auta
Od uhradenia zálohy po finálnu prezentáciu
vizuálnej identity je to 14 dní.
Ako to prebieha?
Stretneme sa v online priestore, aby som Vás lepšie spoznala, vypočula si vašu predstavu a ciele. Na základe vašich preferencií sa budem usilovať dosiahnuť najlepší výsledok = logo, ktoré bude vystihovať vás a vašu značku a bude aplikované doplnené vizuálnymi prvkami na požadovaných výstupoch.
Ako logo prezentujeme?
1 Fáza
Formou prezentácie Vám predstavím 2 návrhy loga. Vysvetlím vám ich ideu a následnú použiteľnosť. Vy si vyberiete variant, ktorý vášmu oku a duši viac ulahodí.
2 Fáza
Po výbere loga začneme pracovať na vašej vizuálnej identite a grafickom aplikovaní
na potrebných komunikačných formátoch vašej značky.
Ako logo odovzdáme?
Logo vám zašleme čiernobielej verzii aj jeho farebných variantoch vo vektorových formátoch- PDF/EPS/SVG, bitmapových súboroch- JPG/PNG. K dispozícií vám bude aj stručný logo manuál na jeho použitie, v prípade jeleňa dizajn manuál s grafickými prvkami pre aplikovanie vizuálnej identity
Kedy za logo zaplatíte?
Po vystavení a uhradením zálohovej faktúry. Uhradená suma je nevratná, je to platba za skicovné a vynaložený čas na prípravu loga. Zvyšnú sumu uhradíte po odprezentovaní vizuálnej identity. Odovzdaním loga získate aj všetky licenčné práva na logo a stanete sa jeho vlastníkom.